YarnbagYARNBAG
Let op: Wegens vakantie zullen bestellingen die tussen 16-09 en 03-10 worden geplaatst pas na 03-10 worden uitgeleverd.

Klachten

Yarnbag.nl heeft als streven de meest klantvriendelijke website voor garenverwerking te zijn. Daarom behandelen wij een klacht als een kans om een teleurgestelde of ontevreden klant tevreden te maken en onze dienstverlening te verbeteren.

Hoe meld je je klacht?

Heb je een klacht over yarnbag.nl, een product, service of levering? Je kunt ons 24 uur per dag, 7 dagen in de week berichten. Stuur dan een bericht naar klantenservice@yarnbag.nl of Facebook chat met daarin:

  • De bestelgegevens.
  • Een duidelijke omschrijving van de klacht.
  • Je contactgegevens, zodat wij jou kunnen bereiken.

Bereikbaarheid klantenservice

Maandag 8:00-17.00 Direct bereikbaar

Dinsdag 8:00-17.00 Direct bereikbaar

Woensdag 8:00-17.00 Direct bereikbaar

Donderdag 8:00-17.00 Direct bereikbaar

Vrijdag 8:00-17.00 Direct bereikbaar

Avonduren en Zaterdag/Zondag Mails en chat berichten zullen op gezette tijden worden beantwoord.

klachten